صحبي هيشبك فرحان



النهارده يوم سعبد ههههههههه يوم سعيد ده عندنا في قهوة الندوة الثقافية لية كذا معني ان يكون يوم عم سعيد وشفته في القهوة





او ان اليوم يكون يوم جميل وحلو
والنهاردة كان الاثنين يوم شفت سعيد ويوم حلو جدا جدا في حياتي








أولا لاني رجعت لأعز إنسان في حياتي كلها _ أنا يعني _










رجعت لنفسي بعد مكنت هتا خد لتيار بعيد عن نفسي وانجر وراء حاجة كنت فاكر أنها صح
بس بالتفكير عرفت اية الصح الصح





وثانيا بقي وده الأهم أني صحبي النهاردة نزل واشتري شبكته مش قادر أوصف مقدار الفرح إلي عندي

وفرحته الي كانت مليا وشة يا خبر اية ده لو مكنتش خايف الناس تفهمني غلط كنت اخده في حضني
صحبي هيشبك يا جدعان

صحبي الي كتير سبوة في عز ازمتة وفي اللحظة الي كان المفروض انهم يقفوا جنبوا فيها
وقالوا عنه انه كداب بس عرفت ان كتير منهم كان اكثر كدبا منه

فرحان قوي فوي




هو يمكن اصحابي من الصحفيين ميكنوش يعرفوا الشخص ده كويس او ممكن محدش فيهم يكون عرفه من الاساس

حبيبت بس اني ابعت له رسالة واقول لية مبروك يا ابو يوسف ما هو هيسمي يوسف برضة

إرسال تعليق

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

أحدث أقدم

نموذج الاتصال