هي الطيبة عيب

ممكن نقول انها عيب
ان الواحد يكون طيب

طيب

انا النهاردة سمعت حلقة عمرو خالد وكانت بتكلم عن الرحمة حلقة قوية قوي

فقمت اعمل زي ما الراجل قال واشار

ورحت نازل علي الماسنجر

قولت
لو حد زعلان مني يقول لي ويسامحني:


لقيت حد داخل ملوش دعوة بالموضوع وبيقولي هو انت حاطتني من ضمن الخونة في بوست هل الخيانة طبع ام سلوك


ونازل او بمعني نازلة كلام وانت ومش انت
بيني وبينكم انا قولت كويس انا كنت زعلان من الانسانة ده قوي بس مش هي من الخونة

لكن سبحان الله
راحت قايلة كلام
انا اعمل الي عاوزة وده طريقة كلامي ومش عارف اية
طيب علي العموم انا مكتبتش الكلام ده الي علي اثنين واحب يكون اسمائهم سر
بس هي مكنتش منهم
لكن الغريب انك تحس ان حد كاتب عليك حاجة
وتقول انها علي لا وتصر وبالاخص لما تكون الحاجة ده وحشة
علي العموم احنا في رمضان وهاخد حسنات ان شاء الله
وهفضل برة اقول

لو حد زعلان مني يقول لي ويسامحني::

1 تعليقات

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

أحدث أقدم

نموذج الاتصال